Процес адаптації до закладу освіти у всіх першокласників проходить по-різному. Від результатів проходження цього періоду, від уміння пристосуватись до нових освітніх умов, залежить подальша успішність школяра в навчанні, його соціальний статус у класному колективі.
Протягом вересня-жовтня у Саф'янському закладі загальної середньої освіти психологом Бондаренко Інною у 1-А, Б класах були проведені індивідуальні та групові діагностичні заняття. Така робота допомагає визначити рівень розвитку, сенсомоторики, саморегуляції, наявність тривожності та адаптованість школярів. Найбільше першокласникам сподобалась релаксація та психогімнастика, де діти мали змогу відпочити, уявити та намалювати незвичайну школу звірів.
Результати діагностичної роботи допоможуть педагогам у плануванні навчальної та виховної діяльності, а батьки зможуть дізнатися про рівень підготовки дітей до школи. Вихователі дитсадка «Золотий ключик» отримають інформацію та рекомендації щодо готовності майбутніх першокласників.
Проведені заняття сприяли адаптованості, зниженню тривожності, розвитку дрібної моторики рук, вихованню доброзичливих стосунків між дітьми в процесі спільної діяльності.