Протягом 3–12 грудня 2025 року в Саф’янівській територіальній громаді, яка увійшла до переліку 396 громад з усіх областей України, які долучені до національного пілотування системи профорієнтації дітей і підлітків (пілотування реалізується Швейцарсько-українським проєктом DECIDE у партнерстві з Міністерством освіти і науки України, обласними військовими адміністраціями, органами місцевого самоврядування, закладами освіти та роботодавцями), було проведене опитування у форматі онлайн-анкетування з використанням Google Forms. Воно було анонімним, що забезпечило конфіденційність респондентів і підвищило достовірність отриманих даних.
Опитування було спрямоване на комплексне вивчення стану, умов та потреб у провадженні системи профорієнтаційної роботи та охопило 6 цільових аудиторій:
*
Представники органів місцевого самоврядування – визначають політику, ресурси та управлінські рішення, що формують систему профорієнтації на рівні громади (146 респондентів). *
Керівники та педагогічні працівники закладів освіти – безпосередньо організовують і реалізують профорієнтаційну роботу з учнями (444 респонденти). *
Батьки учнів 10–18 років – відіграють ключову роль у підтримці професійного вибору дитини та формуванні її освітніх траєкторій (1107 респондентів). *
Місцеві роботодавці – формують запит на компетентності, відкривають можливості для практичних профорієнтаційних заходів і демонструють реальні потреби місцевого ринку праці (27 респондентів). *
Учні 10–18 років – основні учасники профорієнтаційного процесу, чиї потреби та інтереси мають бути центральними у плануванні системи профорієнтації (1656 респондентів). *
Випускники ЗЗСО громади – на власному досвіді оцінюють, наскільки шкільна профорієнтація допомогла їм у виборі подальшої освітньої траєкторії та професійного шляху (270 респондентів). Виносимо подяку учасникам анкетування!
Координатор Ірина Русанова
Проєкт DECIDE впроваджується ГО DOCCU та PHZH International Projects in Education за підтримки Embassy of Switzerland in Ukraine / Посольство Швейцарії в Україні
Профорієнтація.Пілотування.