Талановита молодь досягає успіху!!!!!

03 лютого 2022, Четвер
205
0
         У вівторок, 1 лютого 2022 року, в онлайн – форматі  відбувся постерний захист та наукова конференція учасників ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН в секції «Етнологія». Юні науковці представляли свої науково-дослідницькі проєкти, обмінювалися уточнювальними запитаннями та відповідями, відповідали на запитання членів журі. Як завжди, в секції "Етнологія" було представлено багато  актуальних і цікавих робіт.
        Своє  наукове дослідження «Особливості жіночого та чоловічого одягу бессарабських болгар кінця ХІХ – початку ХХ ст» на он-лайн заході  презентував учень 11 класу Кам’янського ЗЗСО Нанков Владислав.  Його робота виконана під керівництвом вчителя української , болгарської мов та літератур Нанкової Майї Іванівни.
        Підтримка керівника,   спілкування з молодим, талановитим  етнографом Олександром Анатолійовичем Полібзою, знайомство з  багатющою колекцією експонатів  музею  "Къща с.Кубей" надихнули юного науковця і  занурили  в дослідження жіночого та чоловічого одягу бессарабських болгар. Під час написання роботи учень зустрічався з старожилами болгарських сел Бессарабії, збирав текстовий матеріал, відвідував музеї, познайомився з цікавими особистостями, фахівцями в галузі історії. Знайдено унікальну інформацію про старовинні назви елементів болгарського одягового комплексу жінок та чоловіків.
       Своїм проєктом дослідник довів, що наш  край є унікальним і представляє широке поле для його вивчення та популяризації. Адже саме з цього і починається любов до своєї Батьківщини.
За підсумками  обласної конференції та постерного захисту Владислав посів почесне І місце та буде представляти  Одеську область на Всеукраїнській конференції конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук.
Обміркувати
Додати коментар
Коментарі (0)
Прокоментувати
оновити, якщо не видно коду

Шаблоны DleФотошоп ОнлайнБуксы для заработкаМониторинг игр с выводом денег